30 341 läst ·
34 svar
30k läst
34 svar
Inglasad uteplats
Hej alla, nu är det faktiskt målat och klart utvändigt....
Sedan ifjol faktiskt...
två bilder, från i våras och för ett par veckor sedan.
På god väg att återställa trädgården på baksidan av huset. Återstår lite målning inne i "kuvösen" + att jag ska montera led strip som allmän belysning i taket.
//Jante
två bilder, från i våras och för ett par veckor sedan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
På god väg att återställa trädgården på baksidan av huset. Återstår lite målning inne i "kuvösen" + att jag ska montera led strip som allmän belysning i taket.
//Jante
Kan varmt rekommendera en kuvös, igår kväll firade vi min fars 86 års födelsedag med kräftkalas, regn och ruggigt ute, stämningen inne var betydligt varmare
//Jante
Klicka här för att svara
