3 649 läst ·
10 svar
4k läst
10 svar
Ikea stommar-nyheter?
Hej!
En stilla undran!!!
Är det någon som vet om Ikea kommer att bredda sitt sortiment något den närmsta tiden?Det händer ju så mycket i kökssvängarna så dom kanske hänger med(önsketänkande)
Tänkte att någon här kanske är insatt!!
En stilla undran!!!
Är det någon som vet om Ikea kommer att bredda sitt sortiment något den närmsta tiden?Det händer ju så mycket i kökssvängarna så dom kanske hänger med(önsketänkande)
Tänkte att någon här kanske är insatt!!
På Ikea i Västerås har dom byggt upp ett nytt utställningskök med en ny lucka. Det står inte vad den heter än, bara att det är en nyhet. Nu minns jag ju inte exakt hur den såg ut, men om inte minnet sviker mig alldeles så påminner den ganska mycket om den här luckan: http://www.marbodal.se/Templates/Kitchen____160.aspx
stewed:
Luckan du såg heter Lidingö och kommer att finnas med i årets Ikea-katalog som kommer i augusti.
Vitrinluckorna i denna serie kommer att ha spröjs.
Lidingö görs av 19mm mdf.
Jag jobbar nämligen på fabriken där denna lucka tillverkas.
Ikea tror att denna kommer att bli en storsäljare. I Älmhults Ikea-varuhus så har denna lucka fått ett av de största visnings-köken av alla.
Är det mer info som önskas?
Luckan du såg heter Lidingö och kommer att finnas med i årets Ikea-katalog som kommer i augusti.
Vitrinluckorna i denna serie kommer att ha spröjs.
Lidingö görs av 19mm mdf.
Jag jobbar nämligen på fabriken där denna lucka tillverkas.
Ikea tror att denna kommer att bli en storsäljare. I Älmhults Ikea-varuhus så har denna lucka fått ett av de största visnings-köken av alla.
Är det mer info som önskas?
Jag visste om den här Lidingö-luckan(vi valde Marbodals Lindö till vårat förra hus,väldigt lika!!!)
Jag tänkte mer på nyheter på lådhurtsbredder,skåpsbredder osv.....ge oss vad du har!!
Jag tänkte mer på nyheter på lådhurtsbredder,skåpsbredder osv.....ge oss vad du har!!
Vi fick vårt Lidingö-kök för nån vecka sen, en massa platta paket att skruva ihop..
Vi skulle ha Askerum först, men så såg sambon en provlucka av Lidingö undanskymd och så blev det så istället...
Verkar inte finnas på webben än, men den påminner mycket om garderoben Birkeland på utseendet.
Vi skulle ha Askerum först, men så såg sambon en provlucka av Lidingö undanskymd och så blev det så istället...
Verkar inte finnas på webben än, men den påminner mycket om garderoben Birkeland på utseendet.
Matte75, du som jobbar på fabriken, berätta mer!
Enligt rykten tillverkas Marbodal kök och Ikea kök på samma ställe, det enda som skiljer dem åt är lite olika storlekar. Stämmer detta?
Enligt rykten tillverkas Marbodal kök och Ikea kök på samma ställe, det enda som skiljer dem åt är lite olika storlekar. Stämmer detta?
Och Sentens (elecrolux köksserie) och Marbodal tillverkas i samma fabrik.
Klicka här för att svara