Jag önskar elforumet en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År. (Bilden är inte från i år...) Tack till Avemo och b_hasse med sina djupa tekniska kunskaper, elmont som oförtröttligt svarat på allt, med E-nummer, jag bugar mig djupt, fullmoon vår allra främste yrkesskicklighetsman, GK100 som är referensen i samtliga frågor, inklusive exotiska vattenfyllda ihåliga kopparledningar, tommib som hugger på alla frågor som vi andra tröttnat på Tobbe_3 som alltid har den sista vinklingen på olika frågor, lars_stefan_axelsson vår lärde man, Mikael_L som är vår instutition och alltid har långa svar på lut hempularen alltid med eftertänksamma svar, och Demmpa, Donald-Duck, Emil_K, Enk Projektet, EyEr0n, Fotografen, FrittDrag_II frlise, f91jsw, Hojte, hpnisse, HSP, Jiwas, Jonas L 84, Müssli, nisse123, PNO, PST, Patrick E, pelpet, petersv, prototypen, Pr95, sajjen, Slugge, snaggletooth, SueCia, tuktuk, Yrrol och alla andra som bidrar till kunskap på forumet. Ber om ursäkt