Kopierar idee'n till den tidigare Best Tools = Dewalt tråden.
Snubblade över en Multisåg från Best Tools som är förvillande lik en Fein Multimaster.
http://www.krigsvoll.se/produktkatalog/pdf/6.pdf
Titta på kylflänsar och delning mellan plasthusen och strömbrytaren.
Är det någon som har någon erfarenhet av Best Tools varianten?
Snubblade över en Multisåg från Best Tools som är förvillande lik en Fein Multimaster.
http://www.krigsvoll.se/produktkatalog/pdf/6.pdf
Titta på kylflänsar och delning mellan plasthusen och strömbrytaren.
Är det någon som har någon erfarenhet av Best Tools varianten?
Om ni tittar på andra bilder än de bifogade som är förvrängda av vidvinkellinser. T.ex. i PDF filerna jag länkade till, så ser ni att de är mer än lika. Det största skillnaden verkar vara Kylflänsen ovanpå Best Tools där Fein har MultiMaster skrivet.
Jag tror tillbehören passar. På bilderna ser de exakt lika ut.
Skulle vara konstigt annars.
Har bett mitt lokala K-rauta att kolla priset från grossisten.
Återkommer när jag fått det, men det skulle vara mer
intressant att höra från någon som provat den.
Jag tror tillbehören passar. På bilderna ser de exakt lika ut.
Skulle vara konstigt annars.
Har bett mitt lokala K-rauta att kolla priset från grossisten.
Återkommer när jag fått det, men det skulle vara mer
intressant att höra från någon som provat den.
best tools gör ju rena kopior på dewalt och fein...
har en besttools i källaren (färg/bruksblandare)... absolut inte missnöjd med den, den har blandat ca 1m3 betong sofar under vår/försommar...
dock är en fein ett precisionsverktyg, så är ganska skeptisk till en billig kopia för finjobb som man har multimastern till...
nyfiken på prisskillnad mellan fein och bt nu dock
har en besttools i källaren (färg/bruksblandare)... absolut inte missnöjd med den, den har blandat ca 1m3 betong sofar under vår/försommar...
dock är en fein ett precisionsverktyg, så är ganska skeptisk till en billig kopia för finjobb som man har multimastern till...
nyfiken på prisskillnad mellan fein och bt nu dock
Gck bakom draperierna på lokala verktygsfirman i veckan. Hittade en hög med säkert 15 BEST Tools-maskiner som låg på rygg och väntade på begravningen. Skulle aldrig befatta mig med sådant skräp oavsett priset. Gillar inte slit&slängmentaliteten.
Som man bruklar säga, det kostar att ligga på top, eller nära.
Lagavulin
Som man bruklar säga, det kostar att ligga på top, eller nära.
Lagavulin
Har inte fått någon respons från K-rauta trots påtryckning angående pris.
Vände mig istället direkt till grossiten i Norge, som dock hade semester till imorgon.
Jag återkommer när jag fått fram något om priset
Vände mig istället direkt till grossiten i Norge, som dock hade semester till imorgon.
Jag återkommer när jag fått fram något om priset
Kan hålla med om att de suger pengar när det gäller bladen etc. Beställde dock 2 st 50pack hålade slippapper (60 och 100korn) för 149:-/st ex moms. Tycker inte det var så farligt. Dock blir man rånad om man köper 5pack. nästan dubbla priset.
Mkt billigt TOP-paket hos ..... http://www.smsservice.se/productView.php?pid=237
Normalt paketpris (pressat) 3200+moms fick jag veta när jag handlade förra veckan. kanske skulle begära lite återbäring?
Lagavulin
Normalt paketpris (pressat) 3200+moms fick jag veta när jag handlade förra veckan. kanske skulle begära lite återbäring?
Lagavulin

