Hej. Ny på detta underbara forum! Har köpt En Automower 220AC för ca 1 vecka sedan och allt funkar bra, bara lite justeringar kvar. Älskar den!!
Tänkte bara dela med mig lite om ett litet projekt som jag hinner med nu när Wall-E klipper gräset!
Ett garage till klipparen lägger upp några bilder nu och några när det är på plats.
Ha Det....
(skulle väl kanske postat i Husqvarna automower)
Tänkte bara dela med mig lite om ett litet projekt som jag hinner med nu när Wall-E klipper gräset!
Ha Det....
(skulle väl kanske postat i Husqvarna automower)
Redigerat:
Du vet att det finns en app till den där rackarna va? 
http://itunes.apple.com/us/app/my-automower/id419593754?mt=8
http://itunes.apple.com/us/app/my-automower/id419593754?mt=8
Ajajaj.... Nej det har jag inte tänkt på:S men taket kommer vara över hela basstationen, stationen kommer liksom bara vara under inte inne i så att säga ja ja, vi får väl prova.Bee skrev:
Då var det på plats. Inga problem att hitta hem!DaManne skrev:
Klicka här för att svara


