giannicommision #1 Medlem · 20 inlägg 22 jan 08:48 giannicommision Medlem 20 inlägg 22 jan 08:48 #1 Hej. Kan nån rekommendera mig en företag som säljer Zellige Kakel. Just nu hittade jag Stiltje.se. Är där nån som har köpt redan av dem? Tack för all hjälp. #kakel
Hej. Kan nån rekommendera mig en företag som säljer Zellige Kakel. Just nu hittade jag Stiltje.se. Är där nån som har köpt redan av dem? Tack för all hjälp.
Keyboardcowboy #2 Medlem · 65 inlägg 24 jan 08:57 Keyboardcowboy Medlem 65 inlägg 24 jan 08:57 #2 giannicommision skrev: Hej. Kan nån rekommendera mig en företag som säljer Zellige Kakel. Just nu hittade jag Stiltje.se. Är där nån som har köpt redan av dem? Tack för all hjälp. Kolla Packhus!
giannicommision skrev: Hej. Kan nån rekommendera mig en företag som säljer Zellige Kakel. Just nu hittade jag Stiltje.se. Är där nån som har köpt redan av dem? Tack för all hjälp. Kolla Packhus!
giannicommision #3 Medlem · 20 inlägg 24 jan 10:57 giannicommision Medlem 20 inlägg 24 jan 10:57 #3 Keyboardcowboy skrev: Kolla Packhus! Hej. Har du köpt kakel av dem?
Keyboardcowboy #4 Medlem · 65 inlägg 24 jan 11:03 Keyboardcowboy Medlem 65 inlägg 24 jan 11:03 #4 giannicommision skrev: Hej. Har du köpt kakel av dem? Varit på väg. Beställde prover. Typ halva priset mot mot Stiltje på zellige
giannicommision skrev: Hej. Har du köpt kakel av dem? Varit på väg. Beställde prover. Typ halva priset mot mot Stiltje på zellige