V Ville_Vessla skrev:
Kostade 1900 för 13 ton för 15 år sen så inflationen verkar inte tagit här.
Från 146 kr/ton till 200 kr/ton är en prisökning med 37 procent eller ca 2,2 procent per år...

hsd
Hehe krympflation

Alfredo Alfredo skrev:
Från 146 kr/ton till 200 kr/ton är en prisökning med 37 procent eller ca 2,2 procent per år...
Visserligen , men jag tror att större delen är utkörningen som är samma oavsett 8 eller 13 ton

• Gilla
Per Sandberg1 och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Yeeeess!
[bild]
Trådlös högtalare, inte var dag man vinner nåt. 😍
Det gick nästan så långt att jag började misstänka att jag var lurad..

Fick svar från Bosch om att det var nåt på gång för någon vecka sedan och idag dök aviseringen upp i PostNord appen. 😎☝️
En blå vattentät Bosch-väska på ett bord, med en förpackad JBL Go Essential Bluetooth-högtalare ovanpå.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Mindes inte ens att det var en JBL högtalare jag vunnit, trodde det var nån Bosch brandad grej som skulle dyka upp. 😇

• Gilla
Jansson69 och 6 till
  • Laddar…
Vet inte längre om det är GAAAH! eller YEESSS! Uppgraderade min grusbeställning till fullt lass kanske 13-15 ton. Bilen vägde iaf 32 ton totalt men han tog sig inte heller upp(GAAHHH!) och dumpade resten halvvägs men jag råkar känna en som äger en Volvo L70 som kan komma förbi i kväll och dra ut det(YEESSSS!)

• Gilla
Pappa1986
  • Laddar…
Nu bara hoppas att existerande Gripen som diskuterats som stöd kan komma loss också.. att Ukraina inte skulle klara av flera typer av flygplan samtidigt ekar ihåligt när de nu vill köpa Gripen.. men de flesta har väl redan ansett att det ligger andra politiska orsaker bakom de uttalandena Jas Gripen stridsflygplan flyger på en grå himmel under en övning eller mission.
Skapa konto

• Gilla
Pappa1986 och 6 till
  • Laddar…
Jag har raderat 14 inlägg med div. tjafs och personliga påhopp. Det här är en glad tråd.

/Moderator

• Gilla
  • Älska
nikasp och 14 till
  • Laddar…
Unikt namn
Hur var det med yess och pepp?
Kan inte krigsbråket hållas i en annan tråd.

För att bidra med något positivt i denna dystopi så har frugan bakat kärleksmums till kaffet.
YESSSS 🙃

• Gilla
4774 och 7 till
  • Laddar…
Inte för min del, men för sonen.
Idag ska han gå på sitt första ordentliga disco, alltså ordnat utanför barnomsorgens regi. Halloween-tema så det ska spökas ut ordentligt också, pappan ska bara smita från jobbet i tid så vi hinner med lite middag, ansiktsmålning, ordna utklädning mm.

• Älska
  • Gilla
4774 och 3 till
  • Laddar…
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Nu har jag flyttat sidodiskussionen om Gripen mm till en egen tråd: [länk]

/Moderator
YEEESSS!

• Haha
  • Älska
  • Gilla
4774 och 4 till
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
YEEESSS!
Yeeeeesssss här med.

• Gilla
4774
  • Laddar…
galento
Är det Ebba Busch i huvudrollen denna gången , hon gillar ju också grov korv.

En person håller en mikrofon och en röd, u-formad föremål framför en stor affisch med ett ansikte.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
  • Älska
Pappa1986 och 10 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Eller för folk att våga starta och driva företag och därmed långsiktigt dra in mer pengar till statskassan genom en större tårta att dela på.

Det är ju ändå yeeesss!-tråden, så visst väljer vi perspektivet med ett halvfull och inte ett halvtomt glas?
Har väl aldrig varit så lätt att starta AB.
Samtidigt så svårt att hålla det flytande.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.