Får felmeddelande Fel Kabel Saknas dagligen nuförtiden och den förblir i laddstationen. Jag kan dock gå ut och trixa lite genom att stänga av och på och sen manuellt skicka ut den via knapparna på gräsklipparen. Då kan han gå en eller ett par rundorna utan problem med kabeln och sedan tillbaka till laddstationen för att sedan åter få samma felmeddelande.
Någon som vet vad det kan bero på?
Någon som vet vad det kan bero på?
Hejsan !
Har samma bekymmer med min worx, men misstänker själv att det har med skarkopplingarna att göra. Dom man köper med silikon i, testade att byta en gammal skarv mot en ny skarv och då funkar det.
så för min del ska jag byta skarvarna till att löda och på med krympslang med lim på och funkar inte det vet jag inte vad det är
Har samma bekymmer med min worx, men misstänker själv att det har med skarkopplingarna att göra. Dom man köper med silikon i, testade att byta en gammal skarv mot en ny skarv och då funkar det.
så för min del ska jag byta skarvarna till att löda och på med krympslang med lim på och funkar inte det vet jag inte vad det är
Bästa svaret
Du får gärna återkoppla hur det gickN Nyfiknanicke skrev:Hejsan !
så för min del ska jag byta skarvarna till att löda och på med krympslang med lim på och funkar inte det vet jag inte vad det är![]()
Det har funkat utan kabel fel sen jag bytt alla skarvar till att löda istället 👍