Efter rengöring får jag inte upp trycket i ryggmunstyckena, det går på halvfart. Kan växla mellan rygg/sidor på ett vred. Vid startknappen till pumpen finns två olika vred min/max men det spelar ingen roll hur jag ställer dessa, trycket ökar inte. Kan ventilen/vredet släppa? Vågar man koppla loss i underkant? Den tunna slangen är manöver till pump och den startar.
Och nu blir det reklam! Eller rättare kred åt kundservice på Hafa group, där Westerbergs numera ingår. De var snabba med svar, förslag på felsökning, bad om bilder på badet mm.K Kjell_G skrev:Efter rengöring får jag inte upp trycket i ryggmunstyckena, det går på halvfart. Kan växla mellan rygg/sidor på ett vred. Vid startknappen till pumpen finns två olika vred min/max men det spelar ingen roll hur jag ställer dessa, trycket ökar inte. Kan ventilen/vredet släppa? Vågar man koppla loss i underkant? Den tunna slangen är manöver till pump och den startar.
Det visade sig till slut var vredet som styrde luftintaget, det k om inte tillräckligt med luft för att trycket skulle bli fullvärdigt. Beställning lagd på nytt vred (275:- överkomliga pengar).
Klicka här för att svara