1 320 läst ·
5 svar
1k läst
5 svar
VP-2 dosor bredare fästring
Hej,
Jag har satt fast dosor där det kommer bygga på en del innan jag kan sätta fast strömuttagen. Närmare bestämt runt 7 cm. Finns det någon fästring som man kan använda sig av som är såpass stor? Den blåa jag har idag klarar runt 39mm, dvs det saknas 31mm.
Mvh
Stefan
Jag har satt fast dosor där det kommer bygga på en del innan jag kan sätta fast strömuttagen. Närmare bestämt runt 7 cm. Finns det någon fästring som man kan använda sig av som är såpass stor? Den blåa jag har idag klarar runt 39mm, dvs det saknas 31mm.
Mvh
Stefan
Renoverare
· Gävleborg
· 8 220 inlägg
Eh, 7 cm??! Ska du bygga en hel vägg framför dosan??
Det finns ingen större ring än den blå, möjligtvis att det funkar med längre dosskruv till den blå ringen.
//Patrik
Det finns ingen större ring än den blå, möjligtvis att det funkar med längre dosskruv till den blå ringen.
//Patrik
Ska ha ett golvuttagPatrik_Hed skrev:
Har satt vpdosan på golvreglarna. Sedan kommer det spånskiva på dem, fräst cellplast för golvvärme, lite mer spånskiva (kunde ha köpt fräst spånskiva istället, men det blev dyrare och det blev ingen isolering) samt matta på detta. Det bygger en del...
Medlem
· Västerbotten
· 3 321 inlägg
Längsta dosskruven är 95 mm tror jag. Komplettera med erfoderligt antal påbyggnadsringar
Klicka här för att svara