Hej angående IKEAs vitvaror.
Vi totalrenoverade vårat kök för 2 år sen.
Jag kan inte säga att jag är direkt imponerad.
Okej det var billigt med kvalite,, nja.
Spisfläkten låter lite väl mycket, facken som sitter i kylen har spruckit.
Hade jag haft mera tid på mig så hade jag köpt vitvarorna på annat ställe av annan fabrikat.
Köket som sådant är kanon.
Då vi beställde köket fick vi allt på en gång behövde inte vänta på något.
Bara snickra ihop.
// Jojje