Lite gammal tråd bara, men hur låser man upp barnlåset? Har lyckats låsa displayen med + och - knapparna, men nu får jag inte låst upp ugnen. Hur ska man trycka?

Gäller IKEAS ugnar alltså. Ovn 600 och 900... Vet inte vilken jag har...
 
Hej angående IKEAs vitvaror.
Vi totalrenoverade vårat kök för 2 år sen.
Jag kan inte säga att jag är direkt imponerad.
Okej det var billigt med kvalite,, nja.
Spisfläkten låter lite väl mycket, facken som sitter i kylen har spruckit.
Hade jag haft mera tid på mig så hade jag köpt vitvarorna på annat ställe av annan fabrikat.
Köket som sådant är kanon.
Då vi beställde köket fick vi allt på en gång behövde inte vänta på något.
Bara snickra ihop.
// Jojje
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.