VLJ VLJ skrev:
Virkesbudgeten för månaden är slut men kunde hyvla upp lite överblivna lister och annat spillvirke till en bänk som endagsprojekt. Nu ska den målas i någon kulör av linoljefärg, ska se vad jag hittar i gömmorna.
Jag bor i Uppsala och har virke som jag skänker bort. Bland annat har jag golvlister, taklister, annat virke, och 8 (åtta!) dörrkarmar av obehandlad furu (pga felleverans)… som nu legat i 27 år i garaget och tar upp plats. Dessutom en stor hög med virke ute som ligger med presenning över. Som sagt, allt trä har legat skyddat bakom gammal bod eller i garaget i 27 år.

• Gilla
yonna och 10 till
  • Laddar…
K Katrin Lundstedt-Enkel skrev:
Jag bor i Uppsala och har virke som jag skänker bort. Bland annat har jag golvlister, taklister, annat virke, och 8 (åtta!) dörrkarmar av obehandlad furu (pga felleverans)… som nu legat i 27 år i garaget och tar upp plats. Dessutom en stor hög med virke ute som ligger med presenning över. Som sagt, allt trä har legat skyddat bakom gammal bod eller i garaget i 27 år.
Har blivit av med två stycken dörrkarmar. Så här finns mer att hämta! Gratis det vill säga bortskänkes!!!

• Gilla
  • Älska
Elektra och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.