Har en balkong i tryckad med liggande brädor. Kustnära så blåser en del. Hade plexi (satte upp år 1) och det var kanon tills jag i starten av den a säsong såg att det på rätt många ställen smugit sig in vatten mellan plexi och trä med mögel som följd så plockade ner all plexi..
Finns några bra lösningar som inte är alldeles för krångliga att få till?