Är skapligt less på min manuella cylinderklippare, vill prova på en robotklippare. Har läst lite om worx och det är mycket delade meningar om detta märke.
Jag har en gräsyta på 300m2 Först tittade jag på en M WG790E.1 klarar 800m2 För liknande pris finns en S WR101Si som klarar en mindre yta 450m2 vad är skillanderna förutom hur mycket de klarar av vilken ska man satsa på? Bauhaus har en som heter S700 men denna finns inte på prisjakt, är det samma funktioner i alla S modeller bara att de klarar större ytor? Hur mycket överkapacitet ska maskinen ha för att klara av den verkliga ytan, i mitt fall 300m2?
Klarar worxen av en yta som inte är helt plan?
Jag har en gräsyta på 300m2 Först tittade jag på en M WG790E.1 klarar 800m2 För liknande pris finns en S WR101Si som klarar en mindre yta 450m2 vad är skillanderna förutom hur mycket de klarar av vilken ska man satsa på? Bauhaus har en som heter S700 men denna finns inte på prisjakt, är det samma funktioner i alla S modeller bara att de klarar större ytor? Hur mycket överkapacitet ska maskinen ha för att klara av den verkliga ytan, i mitt fall 300m2?
Klarar worxen av en yta som inte är helt plan?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Medlem
· Sverige
· 5 688 inlägg
Worx-modellerna klarar en lutning på 35% (20 grader).
Om bilden du visar är någorlunda representativ för där den ska klippa skulle jag säga att det är hur enkelt som helst för många klippare inkl Worx. Ser ju helt platt ut och träden behöver du inte bekymra dig över.
Om bilden du visar är någorlunda representativ för där den ska klippa skulle jag säga att det är hur enkelt som helst för många klippare inkl Worx. Ser ju helt platt ut och träden behöver du inte bekymra dig över.
Klicka här för att svara