Thorsteen #1 Medlem · 3 inlägg 28 jun 2025 13:37 Thorsteen Medlem 3 inlägg 28 jun 2025 13:37 #1 Ska lossa kablarna från vägguttaget, men vad är det för mejsel? De är inte plattmejsel, ser ut som en inverterad plattmejsel? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Ska lossa kablarna från vägguttaget, men vad är det för mejsel? De är inte plattmejsel, ser ut som en inverterad plattmejsel?
Tommty #2 Medlem · 499 inlägg 28 jun 2025 13:46 Tommty Medlem 499 inlägg 28 jun 2025 13:46 #2 Ser it att vara kombinerat snabbfäste/skruvfäste uttag. Kolla på baksidan, där borde du ha plastvingar som du kan trycka ned och dra ut kablarna.
Ser it att vara kombinerat snabbfäste/skruvfäste uttag. Kolla på baksidan, där borde du ha plastvingar som du kan trycka ned och dra ut kablarna.
Purre #3 Medlem · 1 712 inlägg 28 jun 2025 13:48 Purre Medlem 1 712 inlägg 28 jun 2025 13:48 #3 Skruvarna är kombimejsel spår/pz. De övre tror jag man trycker med en mejsel för att den ska släppa ledarna.
Skruvarna är kombimejsel spår/pz. De övre tror jag man trycker med en mejsel för att den ska släppa ledarna.
Thorsteen #4 Medlem · 3 inlägg 28 jun 2025 13:51 Thorsteen Medlem 3 inlägg 28 jun 2025 13:51 #4 Thorsteen skrev: Ska lossa kablarna från vägguttaget, men vad är det för mejsel? De är inte plattmejsel, ser ut som en inverterad plattmejsel? Tommty skrev: Ser it att vara kombinerat snabbfäste/skruvfäste uttag. Kolla på baksidan, där borde du ha plastvingar som du kan trycka ned och dra ut kablarna. ok, går att trycka på något där bakom, men sitter hårt, kanske går med tång? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Thorsteen skrev: Ska lossa kablarna från vägguttaget, men vad är det för mejsel? De är inte plattmejsel, ser ut som en inverterad plattmejsel? Tommty skrev: Ser it att vara kombinerat snabbfäste/skruvfäste uttag. Kolla på baksidan, där borde du ha plastvingar som du kan trycka ned och dra ut kablarna. ok, går att trycka på något där bakom, men sitter hårt, kanske går med tång?
Purre #5 Medlem · 1 712 inlägg 28 jun 2025 13:52 Purre Medlem 1 712 inlägg 28 jun 2025 13:52 #5 Thorsteen skrev: ok, går att trycka på något där bakom, men sitter hårt, kanske går med tång? Tryck in det röda på den halvan som är närmast ledarna
Thorsteen skrev: ok, går att trycka på något där bakom, men sitter hårt, kanske går med tång? Tryck in det röda på den halvan som är närmast ledarna
Thorsteen #6 Medlem · 3 inlägg 28 jun 2025 13:56 Thorsteen Medlem 3 inlägg 28 jun 2025 13:56 #6 Purre skrev: Tryck in det röda på den halvan som är närmast ledarna Tack, funkar, fick trycka allt jag orkade då släppte de!
Purre skrev: Tryck in det röda på den halvan som är närmast ledarna Tack, funkar, fick trycka allt jag orkade då släppte de!