Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Tack Rikard Ågren och Mikael_L!
Jag bor nära Norge.. t.o.m med såppas att jag ser Norge som ligger andra sidan fjorden.TheStills skrev:
Sen jobbar jag där.. Blir mycket enklare och beställa all instalations material genom mitt jobb och få våran rabatt. Det är ju snack om 50-60% på ELKO..
Hej.. Jo jag tog och mätte lite idag.. Det känns t.o.m att 1500 kan vara i överkant.. tänker på hur det kommer att se ut. Kanske placerar denna utanför badrummet ändå. Bredvid ljus knappen utanför.Rikard Ågren skrev:
Nån som vet om det finns nån FM-radio för inbyggnation i dosor med extern utgång för högtalare? Har sett dessa som finns med allt inbyggt. d.v.s högtalare o allt som monteras i en dubbeldosa. Men jag ska ha separata högtalare i dusch och bastu
Medlem
· Västerbotten
· 3 321 inlägg
då kommer du aldrig att kunna köra den på lufttemp om det skulle behövas nån gångkimmo_thn skrev:
1500 tycker jag är en bra höjd
Medlem
· Västerbotten
· 3 321 inlägg
Vanligtvis kör man ju med golvgivare men det är ju inte dumt att ha möjligheten att köra på rumstemp om givaren skulle ge sig
Denna radio kanske?kimmo_thn skrev:Hej.. Jo jag tog och mätte lite idag.. Det känns t.o.m att 1500 kan vara i överkant.. tänker på hur det kommer att se ut. Kanske placerar denna utanför badrummet ändå. Bredvid ljus knappen utanför.
Nån som vet om det finns nån FM-radio för inbyggnation i dosor med extern utgång för högtalare? Har sett dessa som finns med allt inbyggt. d.v.s högtalare o allt som monteras i en dubbeldosa. Men jag ska ha separata högtalare i dusch och bastu
http://www.eldirekt.se/?ref=kelkoo&artnr=1890073
Denna har jag i mitt badrum.
http://www.eissound.com/products/kbsound/kb_select
Redigerat:
Renoverare
· Gävleborg
· 8 220 inlägg
Absolut! så har jag i mitt badrumPatrik_Hed skrev:
två dimmer och längst ner en termostat i samma ram. Jag har svarta eljo renova
Underkant termostat ca 95 cm / överkant högsta dimmer ca 115 cm från golv.
Finner inget problem i detta. Tycker även att det ser snyggt ut.. men det är ju smaksak.
Personligen använder jag knappt termostaten, den sitter bara där.. värmen är ju inställd och den stängs av/sätts på automatiskt om värmen är för hög/låg
Klicka här för att svara