Verisure vilka skojare!
Ringde idag och ville säga upp avtal pga månadsavgiften.

Verisure 1 meddelar att kan sänka priset med 50 kr. Jaha säger jag och meddelar att jag vill säga upp avtalet.

Då säger Verisure 1 att en annan person kanske kan sänka mer.

Verisure 2 sänker då avgiften med 150kr. Tack för mig, jag säger upp avtalet.

Då kom en 50lapp till med bindning 12 månader. Ok sa jag, 200kr mindre per månad. Kör på det. Nu 350 per månad.

Deras sätt att behandla gamla trogna kunder och höja som satan varje år är svineri tycker jag.

Jag vill inget med denna tråd förutom att uppmana andra att inte bara acceptera deras svinpriser. Ring och be att få säga upp avtalet.
 
Lösningen är enkel:
Skippa larm som är kopplade till vaktbolag.
 
  • Gilla
Okunnigsnickare och 2 till
  • Laddar…
A apcinso skrev:
Verisure vilka skojare!
Ringde idag och ville säga upp avtal pga månadsavgiften.

Verisure 1 meddelar att kan sänka priset med 50 kr. Jaha säger jag och meddelar att jag vill säga upp avtalet.

Då säger Verisure 1 att en annan person kanske kan sänka mer.

Verisure 2 sänker då avgiften med 150kr. Tack för mig, jag säger upp avtalet.

Då kom en 50lapp till med bindning 12 månader. Ok sa jag, 200kr mindre per månad. Kör på det. Nu 350 per månad.

Deras sätt att behandla gamla trogna kunder och höja som satan varje år är svineri tycker jag.

Jag vill inget med denna tråd förutom att uppmana andra att inte bara acceptera deras svinpriser. Ring och be att få säga upp avtalet.
Bra att det blev billigare. Jag beklagar dock att de lyckades hålla kvar dig ett år till. Bättre lycka nästa gång!
 
  • Gilla
13th Marine
  • Laddar…
Suvi5700
A apcinso skrev:
Verisure vilka skojare!
Ringde idag och ville säga upp avtal pga månadsavgiften.

Verisure 1 meddelar att kan sänka priset med 50 kr. Jaha säger jag och meddelar att jag vill säga upp avtalet.

Då säger Verisure 1 att en annan person kanske kan sänka mer.

Verisure 2 sänker då avgiften med 150kr. Tack för mig, jag säger upp avtalet.

Då kom en 50lapp till med bindning 12 månader. Ok sa jag, 200kr mindre per månad. Kör på det. Nu 350 per månad.

Deras sätt att behandla gamla trogna kunder och höja som satan varje år är svineri tycker jag.

Jag vill inget med denna tråd förutom att uppmana andra att inte bara acceptera deras svinpriser. Ring och be att få säga upp avtalet.
Varför sade du inte bara nej?
 
Vet inte varför jag inte gjorde det. Får bli nästa år
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.