hej, jag gör om i mitt AP rum och under golvet så är ett prisolrör lite veckat, måste jag göra något åt det?
Lite besvärligt ställe eftersom det inte finns någon brunn så långt ner i bjälklaget så reparera får man inte utan då behöver jag riva upp rummet brevid.

OBS! Viktigare att det blir rätt o bra än enkelt
Veckat prisolrör under golv synligt nära träbjälke och isoleringsmaterial, pekas ut med finger.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
F Fulbyggarn skrev:
måste jag göra något åt det?
Det ser ut som ett väldigt litet veck, jag hade varit trygg med att lämna det som det är. (y)
 
Jarlingar Jarlingar skrev:
Det ser ut som ett väldigt litet veck, jag hade varit trygg med att lämna det som det är. (y)
Det är väldigt litet, precis så röret har börja vika sig det är bara det att jag inte vet hur känsligt det är
 
Det är så lite att det inte påverkar rörets stryka öht. (y)
 
Krilleman
Ingen fara alls!

Kör på utan åtgärd.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.