Jag ska använda de befintliga prisolrören i badrummet och för in i fördelarskåp och sen PEX efter det. Jag råkade böja till ett litet vecka på ett av rören. Hur allvarligt är det?
Vecket är bara litet, men lite fundersam blir jag ju. Att behöva kassera det skulle betyda katastrof (i västländska mått mätt ).