Jag ska använda de befintliga prisolrören i badrummet och för in i fördelarskåp och sen PEX efter det. Jag råkade böja till ett litet vecka på ett av rören. Hur allvarligt är det?

Vecket är bara litet, men lite fundersam blir jag ju. Att behöva kassera det skulle betyda katastrof (i västländska mått mätt :)).
 
Fungerar fint, hade med gjort det här hemma också, men min röris sa att dom inte var så känsliga.
 
Puh, tack för det svaret. Då kan man sova gott inatt. :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.