Någon som vet något om kvaliten på växthuset palmako Emilia, som säljs av Bauhaus? Har varit på ett par ställen för att hoppas de hade haft ett monterat så jag kunde få en egen uppfattning, men utan framgång.

• Bild på Palmako Emilia växthus på Bauhaus webbsida, produkt med betyg och köpoption.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
H Hasse2431 skrev:
Någon som vet något om kvaliten på växthuset palmako Emilia, som säljs av Bauhaus? Har varit på ett par ställen för att hoppas de hade haft ett monterat så jag kunde få en egen uppfattning, men utan framgång.

Har ingen aning men varför inte bygga själv?
Vi har själv byggt!
Hembyggt växthus med matbord och rottingstolar under glastak med hängande lampa och växtlighet.
Skapa konto
Vit växthusbyggnad med glasfönster och sadeltak omgiven av en frodig trädgård med grönska och bladverk i solljus.
Skapa konto
Egenbyggd vit växthusomgivning sedd genom en grönskande trädgård med solljus.
Skapa konto

• Gilla
VLS och 7 till
  • Laddar…
H Hasse2431 skrev:
de har ett uppställt på Skånska byggvaror i Tagene. Visserligen inte i Skåne där du bor enl din profil. Men du kanske kör runt lite nu i sommar.

• Gilla
Hasse2431
  • Laddar…
T
Säljs av alla möjliga så kolla andra leverantörer.

Men har fått bra omdöme vad jag läst.

• Gilla
Hasse2431
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.