2 699 läst · 12 svar
3k läst
12 svar
Vattenutkast
Hej!
Våra vattenutkast på utsidan funkar perfekt när man sätter på dem men så fort man kopplar på Skansen så kommer det inget vatten o det är inte stopp i slangen för den är helt ny!
Vad är det för fel o Kambodja åtgärda det själva?
Tacksam för snabbt svar...☺️
Våra vattenutkast på utsidan funkar perfekt när man sätter på dem men så fort man kopplar på Skansen så kommer det inget vatten o det är inte stopp i slangen för den är helt ny!
Vad är det för fel o Kambodja åtgärda det själva?
Tacksam för snabbt svar...☺️
R
RalleB
Husägare
· Jönköpings län
· 1 020 inlägg
RalleB
Husägare
- Jönköpings län
- 1 020 inlägg
Ursäkta men nu får du nog ta bilder på utkastaren, kopplingar och slang om du vill ha hjälp.
vi kan sitta och gissa hur mycket som helst, ta bilder och lägg upp ovan på de 3 sakerna jag skrev ovan så kan vi hjälpa er vidare
vi kan sitta och gissa hur mycket som helst, ta bilder och lägg upp ovan på de 3 sakerna jag skrev ovan så kan vi hjälpa er vidare
R
RalleB
Husägare
· Jönköpings län
· 1 020 inlägg
RalleB
Husägare
- Jönköpings län
- 1 020 inlägg
Jag tror fortfarande ni har en ”vanlig” gardenakoppling med stopp i eller något sådant
Edit: har ni en gardena slangvinda?
Kopplingen till vindan sitter rätt (i mitten på vindan) och inte till delen man kan trycka på den tomma änden på när man inte använder den?
Edit: har ni en gardena slangvinda?
Kopplingen till vindan sitter rätt (i mitten på vindan) och inte till delen man kan trycka på den tomma änden på när man inte använder den?