Hej

Funderar på att riva ut min gamla plåt contura och byta ut den mot en ny.
Kikade lite på en vattenmantlad wamsler.
Hur kopplas dom in? har idag jordvärmepump
Måste jag köpa en acctank som jag eldar mot? kommer även värmepumpen jobba mot den isåfall?


Kanske en helt tokig ide, men skulle man kunna leda in vattnet från jordslingan in i en slinga i acctanken för att på det viset få upp tempen på jordslingevattnet? Pumpen kanske får spel om den får riktigt varmt vatten?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.