Hemmakatten
:D
Jag/vi är riktiga matmammor.! :D

Ett u -kök med bänkar runtomkring. Silestone på bänk och väggar. Stort kyl/fryskåp Bosch ,205 cm högt. ( Det största/högsta jag kunde beställa.

Bänkarna längd är minst 2 meter.
Totalt 230cm på långsidan och 320cm i U-ett

Var lite tveksam först. Men utan problem kan vi vara två i köket. Har haft catering for cocktailparty för 30 per, inga som helst problem med två kockarna och servis.

Älskar mitt lill kök mer och mer, finns tom dubbeldörrar med frostat glas att dra för!

Jag som älskar mat, och att laga mat har inga som helst problem med det lilla köket! Handlar endast om planering!

Lånar matbordet för att ställa brickor mm. Tillverkar is utomhus, kylfrysen hade inte plats. Och vi har lyckan att ha plusgrader året om här.

Ni som tycker köket är för litet, kan hålla med, men det är en fråga om pengar och detta townhouse var vi hade råd med. ,(Nybyggt, fräscht.)

Som sagt, köket! Jag är en riktig matmamma,! Och har lärt mig att storleken på kök inte hindrar någon!

Redigerat:
Hemmakatten
Våra övre köksskåp är i två nivåer
De lägre köksskåpen är i samma färg som Silestoneskivan(gråbeige) och den Silestoneskivan som går upp på väggen.

De övre skåpen är i en gråmelerad, lite knottrig färg. Någon slags gråpigmenterad folie som ser väldigt bra ut. Samma färg på underskåpen.

Alla luckor är "push-to-open", väldigt praktiskt.
Vi anlitade en inredningsarkitekt. Tack vare henne har vi nu även överskåp som går upp till taket. Och vi har ett mycket snyggt och praktiskt kök. Det var inte mycket pengar vi betalade, men resultatet blev helt annorlunda ön för våra grannar.

Bilder?

nzsc
Bilder...

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.