Hallå,

Jag har ett par olika systainer; Makita i 3 storlekar och Milwaukee packout basic.
Jag skulle vilja förvara lådorna hemma i utdragbara hyllplan. Likt pull out drawer lösningen som festool säljer för 8k+.
Men jag vill verkligen inte lägga så mycket pengar på det.

Finns det ingen annan färdig lösning som någon sett? Jag kan även tänka mig bygga en egen lösning - men med så mycket färdig köpt som möjligt. Kanske en pax bas från ikea och den skenor etc. Eller någon beggad bilinredning man kan sätta upp hemma? Har ni idéer, sett något lösning eller sitter på svaret rakt av -skriv gärna!

(Känner till att Makpac och packout lådorna är inte av samma mått)

C Cocomango skrev:
Hallå,

Jag har ett par olika systainer; Makita i 3 storlekar och Milwaukee packout basic.
Jag skulle vilja förvara lådorna hemma i utdragbara hyllplan. Likt pull out drawer lösningen som festool säljer för 8k+.
Men jag vill verkligen inte lägga så mycket pengar på det.

Finns det ingen annan färdig lösning som någon sett? Jag kan även tänka mig bygga en egen lösning - men med så mycket färdig köpt som möjligt. Kanske en pax bas från ikea och den skenor etc. Eller någon beggad bilinredning man kan sätta upp hemma? Har ni idéer, sett något lösning eller sitter på svaret rakt av -skriv gärna!

(Känner till att Makpac och packout lådorna är inte av samma mått.
Finns en del fina exempel här om du söker.

Sök även på expansionsbeslag, både här och på nätet, finns från 40:- paret upp till betydligt mycket mer.

Pax funkar säkert fint att utgå ifrån, vet att många valt att bygga i MDF annars.

• Gilla
Pysslarn
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.