andersmc skrev:
Redan borta. Alltid bäst att ta en skärmdump om det är något man vill bevara för eftervärlden.
Tänkte inte på de :S

Den såg ut så här http://www.verktygsbolaget.se/makslag13.jpg

Han begärde 4000:-
 
Anmälde annonsen, hoppas någonting händer inom rimlig tid.
 
Kanske inte så skyldig ändå...!

Fick mailsvar från henne...

Etiketten säger bosch gdh 4 MEN jag vet faktiskt inte vad det är för märke på den, jag tror detta är en kopia. Maskinen känns gedigen dock, skulle tro att den är djäkligt bra att använda vid bilning. Men jag är ingen expert.
 
Anderrrrrsson skrev:
[länk]

Någon som har "lånat" kontot?
Då är det väl bara att anmäla igen då. Jag hittade samma annons själv nyss.
 
Anmält!
 
raveper skrev:
Ingen som vill köpa en "Bosch"

[länk]

Det blir ju så tydligt när lapparna är påklistrade.
Anmält! :@
 
arwid skrev:
Satt också och tittade på den där användarens auktioner igår och såg dessa 2 kit är de äkta eller fejk?

[länk]

[länk]
Båda är fejk..
 
Även jag har anmält.
 
Fler än jag som börjar tro att den här användaren är en skojare, hans konto är redan avaktiverat och negativa omdömen börjar droppa in. Tyvärr har jag köpt en sak av denna säljare och har ej fått den ännu och tror inte heller den dyker upp, som tur är rör det sig inte om så stora belopp men det är irriterande ändå. q(;^;)p

Det lustiga är att jag brukar vara noga med att kolla upp säljare innan jag bjuder och han såg ut att vara ok men jag antar att jag inte var tillräckligt grundlig i mina efterforskningar, han hade ändå sålt en del lite dyrare saker och fått positivt omdöme när jag bjöd och inte bara småplock för nån krona styck :wow:

Kan tillägga att han ej är kontaktbar vare sig via telefon eller mejl

http://www.tradera.com/MyTradera/Feedback/ViewFeedback.aspx?ftgnr=2742564

http://www.tradera.com/listing.mvc/itemlisting?ended=1&alias=Rock-N-Rolla&sort=256
 
Redigerat:
arwid skrev:
Fler än jag som börjar tro att den här användaren är en skojare, hans konto är redan avaktiverat och negativa omdömen börjar droppa in. Tyvärr har jag köpt en sak av denna säljare och har ej fått den ännu och tror inte heller den dyker upp, som tur är rör det sig inte om så stora belopp men det är irriterande ändå. q(;^;)p

Det lustiga är att jag brukar vara noga med att kolla upp säljare innan jag bjuder och han såg ut att vara ok men jag antar att jag inte var tillräckligt grundlig i mina efterforskningar, han hade ändå sålt en del lite dyrare saker och fått positivt omdöme när jag bjöd och inte bara småplock för nån krona styck :wow:

Kan tillägga att han ej är kontaktbar vare sig via telefon eller mejl

[länk]

[länk]
Han kanske är på semester......
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.