Kika på Whirlpools diskmaskiner. Jag har en WRUO3T333DF som gått ungefär ett år hos oss nu. Den är tyst, har bra program, bra kontroller och display, diskar väldigt rent, har bra inredning, bra torkfunktion (PowerDry) och känns ganska gedigen. Enda nackdelarna är att den är lite låg invändigt, (men det beror nog på tredje hyllan för bestick) och yttre plåten är lite tunn och har tyvärr blivit lite bucklad. Totalt sett är jag dock väldigt nöjd med den och den har gått ganska mycket i vår ägo. Hur många år den kommer hålla veta jag såklart inte.

A
L lbs129 skrev:
Kika på Whirlpools diskmaskiner. Jag har en WRUO3T333DF som gått ungefär ett år hos oss nu. Den är tyst, har bra program, bra kontroller och display, diskar väldigt rent, har bra inredning, bra torkfunktion (PowerDry) och känns ganska gedigen. Enda nackdelarna är att den är lite låg invändigt, (men det beror nog på tredje hyllan för bestick) och yttre plåten är lite tunn och har tyvärr blivit lite bucklad. Totalt sett är jag dock väldigt nöjd med den och den har gått ganska mycket i vår ägo. Hur många år den kommer hålla veta jag såklart inte.
Ok!

• En offert från Electrolux Home med detaljerade postningar och priser för köksapparater, totalbelopp och rabatt synligt.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Offert från ELON med olika vitvaror och deras priser, inklusive moms och totalbelopp.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Tretti och Elon har offererat 60cm bred mikro medans Electrolux Home offererat 50cm bred.

D DFYD123 skrev:
Tretti och Elon har offererat 60cm bred mikro medans Electrolux Home offererat 50cm bred.
Då blev de nån miss från deras sida för de ska va 60bred. Men de har ingen betydelse för priset .

Hur gick det för dig med detta, vad blev det?

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.