Jag har ett mycket mycket gammalt vakuum system som har packat ihop. Jag har under flera år lappat o lagat men nu kan jag inte få igång det.
På webben hittar jag ett system "Nya Eco Vac"
https://www.wostman.se/sv/ecovac
Detta skulle passa som ersättning till mitt system eftersom vakuumpumpen sitter på andra sidan tanken.
Toa ==== tank === vakuum pump
dvs det är vakuum hela vägen ingen kvarn.
Vilka erfarenheter har finns runt detta ?