Byggahus.se

Vad har ni för bilar?

118k läst  767 svar

1. Alfredo
    Besserwisser · Nivå 17
    Har du papper så det räcker?

2. MathiasS
    Medlem · Nivå 24
    Oklart. Krävdes en servett för tårarna? JA!

• Laddar…
  3. Marlen Eskilsson
    Administrator · Nivå 20
  4. nino
    Renoverare · Nivå 18
    Brödrostar?

5. slaskman
    Medlem Nivå 8
  6. Nötegårdsgubben
    Husägare · Nivå 16
    Men om man faktiskt har en elbil ellr laddhybrid då!? Tror rent av jag skrev det bland allt dravel om laddning. Kia Niro nu, lite billigare än Audi A3an jag hade nyss. Men tråkigare. En bil vill jag hur som hävda att det är.

@MathiasS, har du någon K-rapport över, eller måste man PM:a om det när man blivit kränkt av moderatorn? :cry::geek::cool:;)

• Laddar…
  7. C
    Medlem Nivå 6
    Referens till serien Ernie av bud grace :)

8. nino
    Renoverare · Nivå 18
    Ok har jag helt missat

Edit

Nu är jag med :D (efter lite googlande)

Hade gärna haft en 57a, 61an har ju en väldigt speciell grill... tyckte den var fruktansvärt ful först men nu gillar jag den

9. johel572
    Garagebyggare Nivå 13
  10. MathiasS
    Medlem · Nivå 24
    Ser riktigt fin ut, en sådan, en Duett eller en Amazon måste jag äga innan jag dör.

11. JLyck
    Renoveringsnovis Nivå 11
    Toyota Verso -10. Blir inte roligare än så när man tydligen ska prioritera att ungarna ska följa med i bilen. :thinking:

• Laddar…
  12. Johannes Carlsson
    Allvetare · Nivå 15
    Klar det finns roliga bilar med många sittplatser..

13. harry73
    Allvetare · Nivå 22
    Vår lilla bil har 7 sittplatser, men en limousin kanske har fler platser och är roligare

14. Tokslut
    Medlem Nivå 11
    jag tror jag valt 20-30tal andra bilar framför en Verso, men vet ju inte vad du klassar som roligt

15. H
    Medlem · Nivå 17
    Opel Kadett E. Årsmodell 1984.
    Billigversionen som inte såldes i Sverige med den klassiska 1,2 liters stötstångsmotorn.
    En väldigt slitstark och lättservad småbil som drar förvånansvärt litet bensin för sin ålder. Bekväm för mig som är storvuxen. Rostskyddet är den svaga punkten men det kan man kompensera med nogrant underhåll. Tyvärr börjar det bli allt svårare att hitta reservdelar.
    Inloggade ser högupplösta bilder Logga in
    ässjan på väg hem.JPG

Bilden är tagen i Vännäs på väg hem från en bilresa med fynd på taket.

• Laddar…