5 104 läst ·
18 svar
5k läst
18 svar
Vad har du i huset/lgh som du gillar skarpt men som din partner hatar?
Oj, det blir en lång lista. Men vi kan ju börja med att jag får gömma alla temperaturgivare jag har runt huset. IR-wensorerna får jag hålla igen på, de uppskattas inte heller. Men hänger man dem under taket så når hon inte...
Jag har också ett antal små digitala termometrar jag måste gömma då de stör estetiken…pacman42 skrev:
Jag brukar säga, har vi 18grader kan vi elda, edet 22 behövs det inte…
Regeringen hävdar att tempen inte spelar nån roll, det är huruvida man känner sig frusen eller inte som avgör… båda har kanske rätt?🧐
Jag hör samma från min regering. Den hävdar att jag får klä av mig om jag tycker det är för varmt...Z Zodde skrev:
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 086 inlägg
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 086 inlägg
Alla män klagar inte på sina partners, åtminstone inte i samma utsträckning som de klagar på männen ..M Maria W. skrev:
Jag har fått många fina tavlor som min brorsa har gjort. Han är konstnär, så det är liksom inget kladd men de får jag inte ens ta med hem från mina föräldrar. Så nu hänger denna hemma hos dem!
Min sambo har något emot brorsans konst 😂 Något om att vi verkar ha något som går i familjen, en inneboende sjukdom i våra sinnen. Han är rädd att bli smittad.
Min sambo har något emot brorsans konst 😂 Något om att vi verkar ha något som går i familjen, en inneboende sjukdom i våra sinnen. Han är rädd att bli smittad.