Jag har denna fläkt från Clas Ohlson som drivs av värmen från peisen. Jag inbillar mig att den gör någon liten nytta men frun plockar bort den vid varje tillfälle…

• Gilla
klaskarlsson och 1 till
  • Laddar…
Oj, det blir en lång lista. Men vi kan ju börja med att jag får gömma alla temperaturgivare jag har runt huset. IR-wensorerna får jag hålla igen på, de uppskattas inte heller. Men hänger man dem under taket så når hon inte...

• Gilla
  • Haha
mcax och 5 till
  • Laddar…
Karrock
Inte hatar kanske, men jakttrofeer hänger endast i trappan, som en kompromiss.

• Haha
Zodde och 1 till
  • Laddar…
pacman42 pacman42 skrev:
Oj, det blir en lång lista. Men vi kan ju börja med att jag får gömma alla temperaturgivare jag har runt huset. IR-wensorerna får jag hålla igen på, de uppskattas inte heller. Men hänger man dem under taket så når hon inte...
Jag har också ett antal små digitala termometrar jag måste gömma då de stör estetiken…
Jag brukar säga, har vi 18grader kan vi elda, edet 22 behövs det inte…
Regeringen hävdar att tempen inte spelar nån roll, det är huruvida man känner sig frusen eller inte som avgör… båda har kanske rätt?🧐

• Gilla
tomas.egnerfors och 2 till
  • Laddar…
Min tandborste.

Z Zodde skrev:
Jag har också ett antal små digitala termometrar jag måste gömma då de stör estetiken…
Jag brukar säga, har vi 18grader kan vi elda, edet 22 behövs det inte…
Regeringen hävdar att tempen inte spelar nån roll, det är huruvida man känner sig frusen eller inte som avgör… båda har kanske rätt?🧐
Jag hör samma från min regering. Den hävdar att jag får klä av mig om jag tycker det är för varmt...

• Gilla
  • Haha
MichelleW och 2 till
  • Laddar…
H Hybro skrev:
Min tandborste.
Det här kräver vidare förklaring!

• Gilla
Maria T
  • Laddar…
Motorcykeln inomhus på vintern, men det är inte diskuterbart, punkt.

• Gilla
  • Älska
vcx och 5 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Det här kräver vidare förklaring!
Angående min tandborste.

Byter inte tillräckligt ofta. Den spretar.

• Haha
MrsBlaise
  • Laddar…
H Hybro skrev:
Angående min tandborste.

Då hade min tandläkare haft samma känsla inför den. Fick nyligen en utskällning för att jag hade för gamla borsthuvud en på eltandborsten. Hon såg det på att det inte blivit rent under tandköttskanten.

H Hybro skrev:
Angående min tandborste.

Det förklarar saken. Tack!

Alla män klagar på sina partners. Min man måste städa upp allting och ställa undan det. Vilket är trevligt förstås, eftersom vi inte har någon oreda. Men det innebär mycket letande efter vart det tog vägen igen...

• Gilla
ann-chatrine
  • Laddar…
M Maria W. skrev:
Alla män klagar på sina partners. Min man måste städa upp allting och ställa undan det. Vilket är trevligt förstås, eftersom vi inte har någon oreda. Men det innebär mycket letande efter vart det tog vägen igen...
Alla män klagar inte på sina partners, åtminstone inte i samma utsträckning som de klagar på männen ..

• Gilla
Maria W.
  • Laddar…
Jag har fått många fina tavlor som min brorsa har gjort. Han är konstnär, så det är liksom inget kladd men de får jag inte ens ta med hem från mina föräldrar. Så nu hänger denna hemma hos dem!

Min sambo har något emot brorsans konst 😂 Något om att vi verkar ha något som går i familjen, en inneboende sjukdom i våra sinnen. Han är rädd att bli smittad.

• Målning av ett abstrakt ansikte mot en gul bakgrund med en cirkelform i hörnet, skapad av en konstnär.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Haha
  • Gilla
axxa och 7 till
  • Laddar…
T Tarantella skrev:
Min sambo har något emot brorsans konst
Välkommen till forumet och jag måste säga att jag har viss förståelse för din sambo...

• Gilla
MichelleW och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.