Byggahus.se
A
M Mortsken skrev:
Hon säger att det är en Ukrainsk rätt, och de där orden är samma ord.
Trodde också det och slog upp. Men även där fanns olikheter i det ena eller andra ordet. Och det finns info om att det är samma. Alla tycker olika. Ukraina tycker att det är deras rätt och andra länder tycker annat.
Haha för rödbetsoppa, sånt tjöt!
Gillar detta, alla skall hålla på sitt!

Ha det bra!
 
Maskintok skrev:
barbar ;)
Det där är en korrekt taco!
 
A
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Det där är en korrekt taco!
njä fattas ju vitlökssås för min del.
Och salsan.. Sedan har jag ananas på min taco;):cool:
 
Maskintok skrev:
njä fattas ju vitlökssås för min del.
Och salsan.. Sedan har jag ananas på min taco;):cool:
En mexikanare vet inte vad vitlökssås är. Salsan är där.
 
A
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
En mexikanare vet inte vad vitlökssås är. Salsan är där.
Vilken barbar;)
skandalöst.. :crysmile:
 
  • Haha
pmd
  • Laddar…
Tisdag och pappa lagar mat, barnen fick önska!
En tallrik med nygjorda pannkakor på ett träbord, en pappa lagar barnens önskemål.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Jag kan laga annat, de e sääkert! ;)
 
  • Gilla
  • Haha
Naturliv och 4 till
  • Laddar…
A
FredrikR FredrikR skrev:
Tisdag och pappa lagar mat, barnen fick önska!
[bild]
Jag kan laga annat, de e sääkert! ;)
Det blev pannkaka av alltihop:crysmile::crysmile:
 
  • Haha
  • Gilla
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Magnus Filip skrev:
Förlåt, inte för att vara elak. Men det är ett enormt fusk inom köttservering, de exempel jag nämnde är bara toppen på ett isberg. Vad jag vill säga? Det är att ingen märkte någon skillnad. Märker inte tusentals skillnad märker du inte det heller
Du förutsätter massa saker. Åsna och häst är också populärt. Jag har testat färdigmat och tycker det är vidrigt, därför äter jag det inte. Äter jag på restaurang så vet jag vart jag ska gå. Du får nog hitta ett annat hörn och raljera i.
They can't FindUs, Täby Kalops

Personligen känner jag att du har något fel mellan öronen.
 
  • Gilla
  • Haha
pmd och 1 till
  • Laddar…
T
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Ingen arbetsplats är komplett utan ett gäng gamla koppar

[bild]
Nämen nu blir man kränkt på riktigt! :rofl: Varför är det extra rader på 120 & 122 och varför saknas måsvingar på rad 131-135? Mellanslag saknas efter "if" på rad 150! En tom rad saknas på rad 146. Sen orkar man ju inte ens kommentera rad 159 & 163! Du måste vara dyslektiker! ;):ok:

Nåja, slut med skitpratet och tillbaka till ämnet:

Räkmacka på svart tallrik med ett glas vin och en liten vodkaflaska på ett träbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Blodsoppen och 4 till
  • Laddar…
T Turbo_Tail skrev:
Nämen nu blir man kränkt på riktigt! :rofl: Varför är det extra rader på 120 & 122 och varför saknas måsvingar på rad 131-135? Mellanslag saknas efter "if" på rad 150! En tom rad saknas på rad 146. Sen orkar man ju inte ens kommentera rad 159 & 163! Du måste vara dyslektiker! ;):ok:

Nåja, slut med skitpratet och tillbaka till ämnet:

[bild]
Hihi, det där är en liten rest mock vi har för att våra system ska ha något att prata mot i testmiljöerna, kanske borde lagt lite mer kärlek på den ja ;)

En tom rad på 146? Det är ju fluent linq synstax. Sådär man skriver
Upsert UpdateOrInsert :p inte mitt påfund!
 
Redigerat:
  • Älska
Turbo_Tail
  • Laddar…
T
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
En tom rad på 146? Det är ju fluent linq synstax. Sådär man skriver
Upsert UpdateOrInsert :p inte mitt påfund!
Nej, jag menar inte så. Mellan "var stack"-raden och "var lineNumber"-raden borde du ha en extra rad.
 
A
W WFD skrev:
Du förutsätter massa saker. Åsna och häst är också populärt. Jag har testat färdigmat och tycker det är vidrigt, därför äter jag det inte. Äter jag på restaurang så vet jag vart jag ska gå. Du får nog hitta ett annat hörn och raljera i.
They can't FindUs, Täby Kalops

Personligen känner jag att du har något fel mellan öronen.
W WFD skrev:
Du förutsätter massa saker. Åsna och häst är också populärt. Jag har testat färdigmat och tycker det är vidrigt, därför äter jag det inte. Äter jag på restaurang så vet jag vart jag ska gå. Du får nog hitta ett annat hörn och raljera i.
They can't FindUs, Täby Kalops

Personligen känner jag att du har något fel mellan öronen.
I så fall har miljontals i landet fel mellan öronen.

Jag är realist, liksom denna kvinna med skylten i Channel One (om nu det inte var något reverterat fejk).
Liksom att det finns många som gillar färdigmat. Hade det varit vidrigt skulle det inte finnas. Jag gillar Dafgårds lasagne tex, även ärtsoppa, bruna bönor, rotmos i korvpaket. Norrlandspölsa är riktigt bra. Garants vedugnsbakade pizza från Italien är jättegod och bra, utan konstiga ingredienser, kostade 35 kr förra veckan willys, Icas quinoa sallad är supergod m.m.
Men visst finns det skräp också som Billys pizza.

Vilken restaurang "skall man gå på" då? Jag reser i hela landet och tar gärna emot ditt supertips.
 
Redigerat:
P pmd skrev:
Khmer rouge poivre?
De jag har ur Focus sortiment är dessa.
Tre förpackningar av KHMER pepparkorn, röd, vit och svart variant, på marmorbänk.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
A
Maskintok skrev:
Vilken barbar;)
skandalöst.. :crysmile:
Maskintok skrev:
Vilken barbar;)
skandalöst.. :crysmile:
Maskintok skrev:
Vilken barbar;)
skandalöst.. :crysmile:
Salsa?
Har läst lite spanska och salsa betyder på spanska sås rätt och slätt. Alltså vilken sås som helst. Även vitlökssås är salsa så klart.

I Mexico är det populärt med stark tomatsalsa och även stark grön salsa, även vit salsa till tacos. Vet inte vad de två senare är baserade på. Har bott i USA och där finns mkt Mexicansk mat, massor av olika typer av mexicansk salsa.
 
  • Gilla
Violina
  • Laddar…
A
GK100 GK100 skrev:
De jag har ur Focus sortiment är dessa.
[bild]
Rödpeppar är så grymt bra! Som svartpeppar men utan den osande smaken.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.