Övrigt Off Topic
13th Marine: [citat] Någon dag ska jag koppla in en guideslinga eller två... Någon dag... (Har jag sagt sedan installationen för 9år sedan 🙄)
Keiller: Ni som tycker att det här med att läkare anmäler folks alkoholintag till Transportstyrelsen är en bra grej, är ni samma personer som tycker det är en bra grej att anställda i kommuner och på myndigheter anmäler till polisen och Migrationsverket om någon lever i Sverige utan tillstånd? Eller är det nån skillnad på angiveri?
Christer Gustafsson Q: Aha, det hade redan löst sig såg jag nu…😎
jonaserik: [citat] Du ser,inget är tvärtätt, kan finnas längre tider i forntiden, bara min som lyst länge-
Dilato: [citat] Tack. Så det gick hela vägen till HD innan sunt förnuft segrade
Takko: Rörigt värre, men allt gäller efter smak och egen vilja 😂 Denna var det som slank ner hos mig 😊 God men det finns många goda, vad som gäller vet i rackarn 🤪
Tokslut: Dags för vårskrubbning [bild] Står bilen verkar lack och glasskydd hålla länge, detta är 7år gammalt. Kommer inte ihåg om jag la på Arcticleans Polish and sealant eller Aquapel på glaset bara 😚 Idag vart det Speed coat iaf. (efter filmen togs) [bild] [citat] Arcticlean har tagit fram ett schampo till Järudd, de beskrivs som sumperskummande 🤷♂️
tmjreviews: [citat] Som vanligt är det människor med begränsat värdeskapande från vänstersidan som måste yttra sig med sina ytliga inövade kollektiva och godkända tankar från partiledningen. Ingen förmåga att tänka själva.
TheGame: [citat] lol oartigt ja det måste vara det mildaste så fall om mm jämför hur det kan låta på forumet. Men jag ber om ursäkt om du tog åt dig men poängen kvarstår. Vem har problem med korkarna typ ingen egentligen. Boomers gnäller på nätet som det vore katastrofläge
mattias1343: [citat] Den där 2K klarlacken är bra, en patron i botten som trycks in, sen skaka. man har några timmar på sig. Använde just en sådan när jag renoverade bromsoken på hojen, inte ett uns till fel och den har suttit på oken i 4 år nu. en bmw k1300s som även brukas flitigt på bandagar, bromsarna har blivit rejält varma.
pmd: [citat] Musk hamnade i Paypal när hans bolag X.com via flera fusioner blev en del av Paypal. Det är lite oklart för mig vad Musk bidrog med. [citat] Musks bidrag till OpenAI tror jag var ganska litet. Mest bidrog han kanske som finansiär, men hans del av startkapitalet var inte störst. Efter drygt två år avgick Musk ur OpenAIs styrelse, och senare hamnade han i öppen konflikt med OpenAI.
Blazermannen: GAAAAHHHH!!! Skulle byta till sommarhjul på släpet. Jag trodde att jag hade varit hemma och bytt inför vintersäsongen, och att sommarhjulen skulle ligga hemma, men se det gjorde de inte. Jag brukar parkera släpet på ett ställe en bit hemifrån, troligen skedde senaste bytet där och där ligger förmodligen sommarhjulen. Det är visserligen inte långt bort, men vaf*n, det tar en massa tid
AndersS: [citat] Nädå, vi har haft uppdelat både före och efter ISK med hantering fonder. Jag har hanterat för båda och med Internetbank är det inga problem.... Vill du göra det helt enligt regelverk så är det fullmakt som gäller, inget krångligt där heller. Bara att din fru lämnar in en blanket och att banken sedan registrerar dig som behörig, har hjälp släkting utifrån det. Jag
Emil.P: [citat] Alltså ”tonic: zero” precis som du önskade. Men att de glömde kolonet måste väl gå som dolt fel!!?? 🤣🤭
husdrommaren: [citat] Det stämmer, bandaget är från narkoskanylen.
Kakelugnen566: [bild] Foto taget från fönstret kl 21.15, fortfarande inte helt mörkt
tommib: Kan också rekommendera Crimson, de är toppklass. Ring/maila och hör om de erbjuder denna tjänst, eller bara skapa ett konto på deras webbtjänst och testa.
BirgitS: [citat] https://www.svt.se/nyheter/inrikes/tegnell-om-munskydden-maste-gripa-efter-alla-mojligheter https://www.svd.se/a/pAddVX/har-ar-nya-munskyddsradet Men tydligen inte omikron utan alfa--varianten (andra vågen).
stugfar: Apropå båtslip, har du den på plintar kan du faktiskt ha motorn nedtiltad rakt ned, annars riskerar man frostsprängning över vintern. Kanske kan du dessutom få utrymme att tvätta/måla båtbotten eller ta av motorns växelhus, något jag annars undrat över hur folk gör, som har sådan slip du länkat till. Det är väl klokt att fundera över hur det skulle funka med de åtgärder du
Pligg85: Krångla inte till det. Att skaffa barn är det mest naturliga och har aldrig varit så lätt som det är idag med alla hjälpmedel och sjukvård. Eget rum, egen säng och håll distans. Behöver inte bära omkring på ungen 24/7 för då blir det bara ett problem. Skola in på barnomsorg direkt vid 1år. 99% av fallen "barnet inte är redo" så är det förälder som inte vill tillbaka till
Höghus: [MEDIA=youtube]qBLmpMsuQTM[/MEDIA] /Höghus
nissebrun: [citat] Jag kunde inte ha skrivit det bättre själv. Kloka ord som man önskar att alla kunde förstå.