Vi har ungefär 2,90 i takhöjd och inför en framtida (i och för sig ganska avlägsen) helrenovering av köket så skulle jag vilja ha lite tips och inspiration på hur man kan nyttja takhöjden på något schysst sätt. Så jag skulle gärna vilja ha bildexempel eller beskrivningar av hur andra har gjort.