Vi har ungefär 2,90 i takhöjd och inför en framtida (i och för sig ganska avlägsen) helrenovering av köket så skulle jag vilja ha lite tips och inspiration på hur man kan nyttja takhöjden på något schysst sätt. Så jag skulle gärna vilja ha bildexempel eller beskrivningar av hur andra har gjort.
 
Ett tips för att utnyttja höjden är att sätta mindre skåp som öppnas nerifrån och upp om du förstår. Därunder vanliga skåp. De övre skåpen är bra förvaring för saker du inte använder ofta men behöver ibland ev. att man använder glas fönster på skåpen och har dem som ett slags vitrinskåp.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.