J jormoh #1 Medlem · 2 inlägg 15 sep 2020 07:33 jormoh Medlem 2 inlägg 15 sep 2020 07:33 #1 Vet inte om jag valt rätt forum, men frågar här ang spa.Är det bra att ställa spa direkt på isoleringen(xps 300).Min tanke är att lägga svart vindskydd papp i botten sedan isoleringen och sedan svart vindskydda papp och ner med spat. //Micke #spa
Vet inte om jag valt rätt forum, men frågar här ang spa.Är det bra att ställa spa direkt på isoleringen(xps 300).Min tanke är att lägga svart vindskydd papp i botten sedan isoleringen och sedan svart vindskydda papp och ner med spat. //Micke
H Holmspel #2 Medlem · Västerbotten · 1 083 inlägg 15 sep 2020 07:43 Holmspel Medlem Västerbotten 1 083 inlägg 15 sep 2020 07:43 #2 Vad tänkte du att vindpappen ska fylla för funktion? Ska badet vara i en trädkoja?!?! Sand, markskiva, spabad fungerar alldeles utmärkt.
Vad tänkte du att vindpappen ska fylla för funktion? Ska badet vara i en trädkoja?!?! Sand, markskiva, spabad fungerar alldeles utmärkt.
J jormoh #3 Medlem · 2 inlägg 15 sep 2020 08:35 jormoh Medlem 2 inlägg 15 sep 2020 08:35 #3 H Holmspel skrev: Vad tänkte du att vindpappen ska fylla för funktion? Ska badet vara i en trädkoja?!?! Sand, markskiva, spabad fungerar alldeles utmärkt. Ok tacka för snabbt svar
H Holmspel skrev: Vad tänkte du att vindpappen ska fylla för funktion? Ska badet vara i en trädkoja?!?! Sand, markskiva, spabad fungerar alldeles utmärkt. Ok tacka för snabbt svar