Hej!
Vi är två Linköpings-studenter som genomför en undersökning gällande snöskottning och trädgårdsarbete. Syftet med undersökningen är att försöka få en bild av vad som kan göras bättre med nuvarande tjänster för att få hjälp med snöskottning och trädgårdsarbete men även att reda ut de vanligaste orsakerna till att man inte använder de tjänster som finns i dagsläget.
Som tack för att ni tar er tid att svara på vår undersökning, som tar ca. tre minuter att svara på, kommer vi att, för varje 50 svar, skänka ett träd genom viskogen.se
Länk till undersökningen:
http://goo.gl/forms/HT5ayuLnm4
Tack på förhand!
Med vänliga hälsningar
Hugo och Jacob