Ja, detta med tilltäppt förbränningshål är nog inte bra, det gäller nog att lägga lagom stora klabbar i botten mot hålen och även på rätt sätt...
Det som var kul igår var att hela högen inte brann efter någon timma, jag var nere och tittade och såg då att toppen och kanske 30cm ner av topplagret forfarande var oförbränt, det var skoj att det funka!
Ett tips annars för er med V33 kan vara att kolla täckluckan till sidouttaget för pelletsbrännare. Av en slump tog jag en koll på detta på min och såg att vingmuttrarna satt lite löst, jag drog till dem ganska hårt, tyvärr var detta i samband med bytet av ved, så jag vet inte om det gjorde nån skillnad, annars kan man ju tänka sig att det tjyvar in luft där om det inte är riktigt tilldraget.