Hej,
Ska måla en sektion på huset, liggande panel.
Körde prickfritt och sedan fasadtvätt och har nu skrapat det lösa.
Problemet är att jag ser nu att tvättningen kunde varit mer nogrann så jag funderar på att tvätta fasad och underslag en gång till, men nu är ju trä fläckvis bart så det kanske är dumt?
Men känns ännu dummare att måla på något som inte är riktigt rent - hur hade ni gjort?
Någon ide om tirktid här i söder?