R Real-House skrev:
Bifogar bild hur jag gjorde, vilket kändes som en enkel och fungerande lösning. Det fick bort slagen hos mig.
Ja där är du ju nära idealet om man vill använda såna komponenter.
 
GK100 GK100 skrev:
Har du avstängning vid anslutningen till maskinerna testa stryp flödet så kommer du från slagen. Sen kan du ordna vettigare del att strypa med så kranarna kan stå öppna.
Den enda avstängningen är kranen och den stryper jag redan men slagen finns ändå. Mindre såklart men ändå.
 
R Real-House skrev:
Bifogar bild hur jag gjorde, vilket kändes som en enkel och fungerande lösning. Det fick bort slagen hos mig.
Jo sådär hade jag tänkt men av nån anledning hamnade inte dämparen där ändå... Och vvs:arna sa båda två (två olika firmor) att det inte spelar någon roll exakt hur de sitter så länge de bara finns där. Och det stod så även på dämparens "instruktioner". Fast jag vill minnas att jag läste någonstans att de ska riktas i vattnets riktning...

Men tänker samtidigt att om dämparna överhuvudtaget skulle fungerat här så borde det väl blivit någon skillnad när det nu finns hela två stycken..?
 
R Real-House skrev:
Bifogar bild hur jag gjorde, vilket kändes som en enkel och fungerande lösning. Det fick bort slagen hos mig.
Hej! Vilka kopplingar har du använt för att koppla in denna?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.