Hej!
Vi är nu igång med att renovera krypgrunden. Vi håller på att riva ner all tryckimpregnerad trossbotten och isolering. Vår tanke är att vi ska ha trossbottenskivor, dvs fibercementskivor. Låter det som en bra lösning? Vad för isolering ska vi ha?
Räcker det att ha trossbottenskiva - isolering eller behöver ha något emellan?
Kan tillägga att krypgrunden är tätad med plast, avfuktare och undertrycksfläkt.