R Rutred #1 Medlem · Stockholm · 184 inlägg lördag 15:50 Rutred Medlem Stockholm 184 inlägg lördag 15:50 #1 Satt in ny tråd i min gamla trimmer då den tagit slut. Gick bra ett tag men när jag skulle dra fram tråden släpper rullen ut för mycket tråd Jag tror att jag lindat rätt. Tips? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #släpper #trimmer #tråd
Satt in ny tråd i min gamla trimmer då den tagit slut. Gick bra ett tag men när jag skulle dra fram tråden släpper rullen ut för mycket tråd Jag tror att jag lindat rätt. Tips?
D Dilato #2 Medlem · Södra Skåne · 14 241 inlägg lördag 16:13 Dilato Medlem Södra Skåne 14 241 inlägg lördag 16:13 #2 Har rullen kuggat fast ordentligt, tillräckligt långt nere? Matningen sker av sig självt, man behöver inte dra i nån tråd.
Har rullen kuggat fast ordentligt, tillräckligt långt nere? Matningen sker av sig självt, man behöver inte dra i nån tråd.
R Rutred #3 Medlem · Stockholm · 184 inlägg lördag 19:18 Rutred Medlem Stockholm 184 inlägg lördag 19:18 #3 Ja Rullen sitter i botten Undrar om det kan vara fjädern som slocknat. Går det att byta?