Skulle bränna på värmen på toan och det blev inte varmt...plockade loss det i dag och kollade..var ett par brända pappers bitar i elementet och en del damm..bytt alla proppar som jag hittade som gick till den toan..ingen propp var trasig
elementet är ett Adax 1004 em 400w 230v
nu till min egentliga fundering! Tittar på ett nytt likadant..men det finns 2 olika varianter..ett för fast installation och ett som inte är det...sladden som går ut från elementet har en "handske" på sig som går till en kopplingsdosa
elementet är ett Adax 1004 em 400w 230v
nu till min egentliga fundering! Tittar på ett nytt likadant..men det finns 2 olika varianter..ett för fast installation och ett som inte är det...sladden som går ut från elementet har en "handske" på sig som går till en kopplingsdosa
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det är just det att jag inte hittat något likadant..problemet är att jag inte vet skillnaden på fast installation och inte..om det är någon skillnad på kabeln ut från elementet..det är 3 trådar ut (fas,neutral och jord).så vet jag bara vilken sort jag ska ha, så skruvar jag bara bort handsken och flyttar över den till det nya elementet
Klicka här för att svara