Beg hur satt den förut på gamla stället ? lika ,om den satt på tvären så kan lagren ha slitit in sig
för det och kan skramla
Har den inte varit i drift på länge kan det skrapa i den ett tag och slutar , det kan ta från
10min till något dygn eller två , låt den gå bara
för det och kan skramla
Har den inte varit i drift på länge kan det skrapa i den ett tag och slutar , det kan ta från
10min till något dygn eller två , låt den gå bara
Pumphuset har suttit där tidigare i detta läge,motordelen kommer från annan pump med okänt driftläge.Jag har en ny DAB elektronisk pump i reserv,lämnar åter inom 30 dgr om denna funkar.Sist satt en Curacua som gav upp.Lite synd att inte gamla hederliga pumpar säljs numer.Jag satte ihop en av två där motorn var kass på den med rätt pumphus.Curacuan bara två år gammal men gick bara upp till 4W och larmade fel på slutet .
Redigerat:
Lossa sexkantskruvarna 4 st
Prova att vrida den 1 kvarts varv åt höger och ytterligare åt höger efter ett tag , den kan tystna
Bara att kopplingsplinten inte kommer på undersidan
Finns nya drivsidor till den , hittar inte just nu
Prova att vrida den 1 kvarts varv åt höger och ytterligare åt höger efter ett tag , den kan tystna
Bara att kopplingsplinten inte kommer på undersidan
Finns nya drivsidor till den , hittar inte just nu
Produkter som diskuteras: "sexkantskruvarna"
Sexkantskruv
Sexkantsskruvar är grövre skruvar som är designade för att hantera hög belastning, vilket gör dem idealiska för större konstruktioner och mer krävande tillämpningar. De har ett sexkantigt huvud, vilket innebär att de kan dras åt med
Läs mer
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden