Renoverare
· Kalmar
· 3 054 inlägg
Någon här som har en bra ide om hur man snyggast ansluter 10 stycken sådana med tanke på att dom flesta har stift en olika placerade?
Renoverare
· Kalmar
· 3 054 inlägg
Nej det har jag förstått funderar på om man skulle kunna ta en större trafo och ansluta allt på behöver 5v 9v och 12v dc nån som vet vad som går ta ut ur en nätdel till en dator?
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
Allvetare
· Västra götaland
· 10 926 inlägg
Oftast brukar man bara behöva jorda en av trådarna, det du bör kolla på är om du har ett äldre eller nyare nätagg. Förr i tiden drog datorer mer ström på 3,3 och 5 volt, moderna nätagg lämnar mer kräm på 12v...Andreas_kalmar skrev:
5
50procent
Husspekulant
· Haparanda
· 1 379 inlägg
50procent
Husspekulant
- Haparanda
- 1 379 inlägg
Klicka här för att svara

