Vi har en skogstomt med väldigt höga träd. Tanken är att ta bort hälften, typ 10st granar och tallar för att ge plats åt ekar och björkar.
Vissa träd har fallriktning direkt mot huset och behöver troligen tas ner i delar. Jag hörde av en granne att det var väldigt dyrt. Någon som har tips på prisvärd fällning? Jag vill anlita någon som är försäkrad ifall något händer.