I denna tråd är det öppet för alla att bidra med obegripliga monteringsanvisningar. Ska man skratta eller gråta? Ja helst det förstnämnda när man väl kommit i mål.
:D

Monteringsanvisning till sonens säng. Ingen hjälp här inte! Obs, tursamma jag har inte monterat ihop den. Se andra kunders beklagan på Haléns

• painful_bed.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Bidrag från senaste teknikprylsinköpet. Så om jag följer anvisningarna kan jag förhindra kriminella aktiviteter? Yay!

• instruktBrott.jpg
Inte en installationsanvisning, men i licensavtalet till en gammal version av Adobe Acrobat (kanske står så än?) så stod det att man inte fick använda programmet för att driva kärnkraftverk....
Trodde man åtminstonde behövde lite vatten och ett knippe uranstavar till det, men vem vet....

Om abobe:s skrivning, det får inte användas i "kritiska" applikationer, för elektronik brukar det i slutet av databladet stå att kretsarna inte får användas i livsuppehållande apparater utan godkännande från tillverkaren.

Adobe skulle jag inte lita på för driften av ett kärnkraftverk.

Protte

I amerikanska bruksanvisningar kan det stå att produkten inte garanteras vara lämplig för någon specifik tillämpning..

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.