Detta är den 1000 tråden som jag lägger minst ett inlägg i.:wow:
Mao jag har nu 1000 bevakade trådar.

Mycket svammel :x har det blivit men förhoppningsvis ett o annat värdefullt åxå :P hoppas jag att jag kunnat bjuda på.

Nu går jag o lägger mig i hotellsängen o laddar batterierna för att orka med nivån 10.000 trådar.
:cool:
 
Så nu har du har siktet inställt på att kunna matcha de riktigt stora nätknarkarna? :)
 
Almost there... 722 bevakningar...
 
Skapligt med verktygsinnehåll i den här :)
 
Kul tråd :)
Hur många inlägg per dag har ni då?
Jag har 0,76 varav 95% är svammel. :wow:
 
2,62 inlägg per dag... lider med er därute
 
Inte för att vara värst, men...1893 bevakade ämnen, inte underligt att inget blir gjort på kåken...1894 med detta...
 
Fotografen skrev:
inte underligt att inget blir gjort på kåken
Hur länge sitter du inne? :D

P.
 
skalman1 skrev:
Kul tråd :)
Hur många inlägg per dag har ni då?
Jag har 0,76 varav 95% är svammel. :wow:
Var finns svammelmätaren någonstans? Jag hittar i min profil att jag skrivit 1,99 inlägg per dag, men ingenstans hittar jag andelen svammel. Innebär det att alla mina inlägg är relevanta?

Erik
 
Avemo skrev:
Var finns svammelmätaren någonstans? Jag hittar i min profil att jag skrivit 1,99 inlägg per dag, men ingenstans hittar jag andelen svammel. Innebär det att alla mina inlägg är relevanta?

Erik
Det innebär att inga av dina inlägg är relevanta :D

Nu ändrades min statistik till 96% svammel, shit också. ;)

Edit: jag leder i allafall över dig med 4%
 
Försök att slå MikaelL med 6,56 inlägg per dag. :D
Han har tagit bort svammelmätaren ur sin profil så där han man ingen aning. ;)
 
Milkshaken
Min statistik lyder.

  • Totalt antal inlägg: 1 017
  • Inlägg per dag: 0.65
men antalet trådar var tydligen 500, så det bör bli 501 med denna..
tack för affären förresten Nimajneb. Funkar jättebra.

var i världen är du nu då?
 
Milkshaken skrev:
Min statistik lyder.

  • Totalt antal inlägg: 1 017
  • Inlägg per dag: 0.65
men antalet trådar var tydligen 500, så det bör bli 501 med denna..
tack för affären förresten Nimajneb. Funkar jättebra.

var i världen är du nu då?
Va bra att det funkade för dig!!

Var i Schweiz i veckan, nu hemma o snickrar på "poolhuset", fönster o plyfa uppe idag, troligtvis sista helgen med poolen i 30gr.:(

Ha're bra
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.