Ja inga B-rör på bilderna. Och för TS är det säkert lämpligt att fixa elen när ändå jobb görs i bygget så man får det som man vill.
Det som syns på bilderna behöver inte vara direkt farligt men är en blandning av delar från åtminstone första halvan 60-tal till 80-tal. Där tex centralen är från förstnämnda och ELKO uttaget från senare, kulon är troligtvis inte vad som brukar kallas dödskulo dvs med dålig gummi eller pappisolering invändigt utan med PVC, dock är den ju som tommib skrev olämplig pga plåthöljet som kan spänningssättas.
Och priset verkar som jag ser det rimligt och kanske tom bra om man nu bara reder ut allt vad som ingår osv så inga fällor eller överraskningar lurar.