Hej!
Vid inkoppling av VA tas en tomtyteavgift ut- inga konstigheter alls.
Men… vi har en större fastighet (eller ja, allt är relativt men 1,2 ha)
Är vår tomtyta 1,2 ha? Det känns inte rimligt då marken runt huset som vi anlägger som tomt bara blir ca 2000 kvm.
Någon med erfarenhet? 🤷🏼‍♀️
 
Nej, hela fastigheten är inte tomt i ert fall.
 
  • Gilla
Fru T
  • Laddar…
D Daniel 109 skrev:
Nej, hela fastigheten är inte tomt i ert fall.
Så tänker vi också, men inte kommunen…
Fakturan damp ner idag, 100 laxar för enbart vatten.. jag tänkte ta en dialog med dem men behöver kött på benen…
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.