Har en tjärvande kran till duschen som gör att de är svårt att dra åt, som i sin tur gör att det droppar. Tror att det är en inbyggd Grohe duschblandare. Någon som vet om det stämmer och om man kan göra något själv åt saken eller måste man anlita en rörmokare?