1 658 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Tips på stenleverantör
Hej,
Vi har beslutat oss för granitskiva i köket, samt till alla fönsterbänkar i huset. Detta kommer ju att bli en avsevärd utgift och söker därför med ljus och lykta efter vettig leverantör - som helst håller lågt pris (svår ekvation?).
Kan någon tipsa mig så vore jag mycket tacksam! (Bor i Stockholm).
Vi har beslutat oss för granitskiva i köket, samt till alla fönsterbänkar i huset. Detta kommer ju att bli en avsevärd utgift och söker därför med ljus och lykta efter vettig leverantör - som helst håller lågt pris (svår ekvation?).
Kan någon tipsa mig så vore jag mycket tacksam! (Bor i Stockholm).
Sök på Google med sökord som stenbänkar, fönsterbänkar, stenbänkar, bänkskivor i sten och be om en offert.
Då får du alternativ och kan själv välja vad som verkar bäst.
Det är inte alltid priset som är det avgörande utan att man får en bra support och känner en trygghet i köpet.
Köksbänkskivorna är nästan det som gör hela köket och då gäller det att man blir nöjd.
Ge lite information om vad för sten och utförande.Blank eller mattslipad yta t. ex.
Gör en liten skiss som inte behöver vara skalenlig. Skriv måtten du önskar.
Om du har önskemål om stensort be dem skicka ett litet prov på stenen.
Om vinklarna inte stämmer kan de hjälpa dig att få fram avvikelsen på millimetern.
Stockholm är en dyrort så det lönar sig att söka på Google.
Då får du alternativ och kan själv välja vad som verkar bäst.
Det är inte alltid priset som är det avgörande utan att man får en bra support och känner en trygghet i köpet.
Köksbänkskivorna är nästan det som gör hela köket och då gäller det att man blir nöjd.
Ge lite information om vad för sten och utförande.Blank eller mattslipad yta t. ex.
Gör en liten skiss som inte behöver vara skalenlig. Skriv måtten du önskar.
Om du har önskemål om stensort be dem skicka ett litet prov på stenen.
Om vinklarna inte stämmer kan de hjälpa dig att få fram avvikelsen på millimetern.
Stockholm är en dyrort så det lönar sig att söka på Google.
DIAPOL!! mycket duktiga är mycket nöjd att jag valde dom istället för nått annat svenskt företag som håller på med granit skivor..
Först och främst för leveranstiden 1 vecka efter jag mailade dom var dom och mätte upp allt och en vecka senare monterade dom det.
Mycket mycket prisvärda!!!
Först och främst för leveranstiden 1 vecka efter jag mailade dom var dom och mätte upp allt och en vecka senare monterade dom det.
Mycket mycket prisvärda!!!
Klicka här för att svara