Byggahus.se
Hej, jag måste åtgärda detta inför visning ganska omgående så tips på en snabb men korrekt lösning önskas. jag vet inte vad förre ägaren tänkte…

Jag har tyvärr inte råd att leja bort det men skulle vilja slita ut allt och göra om och göra rätt. Tyvärr så är jag inte den händigaste i världen…

Tips någon?
 
  • Modernt kök, vita skåp, träbänkskiva, rostfri diskho, örter, rostfri spisfläkt, inbyggd ugn, minimalistisk design.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Modernt kök med vita skåp, träbänkskiva, fläkt, fönster och en liten matplats.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Köp en lämplig självhäftande kabelkanal, inte alltför liten. Fäst den under skåpen och dra om kablarna till spottarna i kanalen. Lägg eventuella kabelskarvar i kanalen.
Det är nog den snabbaste och enklaste lösningen.
 
  • Gilla
Jeppot
  • Laddar…
Ja du göm i kabelkanaler.
Men så det ser ut 🤦‍♂️
 
F
Är du inte händig och inte ha generellt bra koll på el så är mitt förslag att byta it det pot tex IKEA bänkbelysning.
 
RoTe
Spottar är ju väldigt 2010 annars. Jag föreslår en LED-list av typen där man kan välja styrka och färgtemperatur efter behag. Jag har min monterad så att drivern/adaptern sitter i skymundan i ett hörnskåp, bara ledlisten sitter, självhäftande, under skåpen.
 
  • Gilla
gaia
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.